Posted by: Bagewafa | اپریل 7, 2008

मैं न था_ अब्दुल हमीद ‘अदम’ میں نہ تھا ۔۔۔۔ عبد!لحمید۔عدم

मैं न था_ अब्दुल हमीद  ‘अदम’


मैकदा था चाँदनी थी मैं न था
इक मुजस्सम बेख़ुदी थी मैं न था

इश्क़ जब दम तोड़ता था तुम न थे
मौत जब सर धुन रही थी मैं न था

तूर पर छेड़ा था जिस ने आप को
वो मेरी दीवानगी थी मैं न था

मैकदे के मोड़ पर रुकती हुई
मुद्दतों की तश्नगी थी मैं न था

मैं और उस ग़ुंचादहन की आरज़ू
आरज़ू की सदगी थी मैं न था

गेसूओं के साये में आराम-कश
सर-बरहना ज़िन्दगी थी मैं न था

दैर-ओ-काबा में "आदम” हैरत-फ़रोश
दो जहाँ की बदज़नी थी मैं न था

  ۔ میں نہ تھا   ۔۔۔۔   عبد!لحمید۔عدم

 

میقدہ تھا۔ چاندنی تھی  میں نہ تھا

ایک مجسسم بیخدی تھی  میں نہ تھا

 

عشق جپ دم ٹورتاتھا  تم نہ تھے

موت جب سر دھُن رھی تھی  میں نہ تھا

 

طُور پر چھیرا تھا جسنے آپ کو

وہ میری دوانگی تھی  میں نہ تھا

 

میقدے ے موڑ پر رکتی  ہئ

مدّتوں کی تشنگی تھی میں نہ تھا

 

میں اور گنچہ دہن کی آرزو

آرزو کی سادگی تھی میں نہ تھا

 

گیسوںوں کے سایہ میں آرام کش

سر۔برہنا زندگی تھی  میں نہ تھا

 

دیرو کعبہ میں عدم حیرت  فروش

دو جہاں کی بدزنی تھی  میں نہ تھا


 

 

 

 

زمرے

