Posted by: Bagewafa | اکتوبر 16, 2012

एक हुनर है जो कर गया हूँ मैं __जॉन एलिया یک ہنر ہے جو کر گیا ہوں میں __جان ایلیا

یک ہنر ہے جو کر گیا ہوں میں __جان ایلیا

 

ایک ہنر ہے جو کر گیا ہوں میں

سب کے دل سے اتر گیا ہوں میں

کیسے اپنی ہنسی کو ضبط کروں
سن رہا ہوں کے گھر گیا ہوں میں

کیا بتاؤں کے مر نہیں پاتا
جیتے جی جب سے مر گیا ہوں میں

اب ہے بس اپنا سامنا درپیش

ہر کسی سے گزر گیا ہوں میں

وہ ہی ناز وادا، وہ ہی گھمجے
سر بہ سر آپ پر گیا ہوں میں

عجب الزام ہوں زمانے کا
کے یہاں سب کے سر گیا ہوں میں

کبھی خود تک پہنچ نہیں پایا
جب کے واں عمر بھر گیا ہوں میں

تم سے جاناں ملا ہوں جس دن سے
بے طرح، خود سے ڈر گیا ہوں میں

کوئے جاناں میں سوگ برپا ہے

کے اچانک، سدھر گیا ہوں میں

एक हुनर है जो कर गया हूँ मैं __जॉन एलिया

एक हुनर है जो कर गया हूँ मैं
सब के दिल से उतर गया हूँ मैं

कैसे अपनी हँसी को ज़ब्त करूँ
सुन रहा हूँ के घर गया हूँ मैं

क्या बताऊँ के मर नहीं पाता
जीते जी जब से मर गया हूँ मैं

अब है बस अपना सामना दरपेश
हर किसी से गुज़र गया हूँ मैं

वो ही नाज़-ओ-अदा, वो ही घमजे
सर-ब-सर आप पर गया हूँ मैं

अजब इल्ज़ाम हूँ ज़माने का
के यहाँ सब के सर गया हूँ मैं

कभी खुद तक पहुँच नहीं पाया
जब के वाँ उम्र भर गया हूँ मैं

तुम से जानां मिला हूँ जिस दिन से
बे-तरह, खुद से डर गया हूँ मैं

कू–ए–जानां में सोग बरपा है
के अचानक, सुधर गया हूँ

 

زمرے

