Posted by: Bagewafa | مئی 12, 2014

मैं फलस्तीन हूँ.. मैं फलस्तीन हूँ……..इमरान प्रतापगढीمیں فلسطین ہوں۔۔ میں فلسطین ہوں ۔۔عمران پرتاپگڈھی

मैं फलस्तीन हूँ.. मैं फलस्तीन हूँ……..इमरान प्रतापगढी

ये मेरी कौम के रहनुमा भी सुनें
मेरी उजड़ी हुई दास्तां भी सुनें
जो मुझे मुल्क तक मानते ही नही,
सारी दुनिया के वो हुक्मरां भी सुनें

सिर्फ लाशें ही लाशें मेरी गोद मे,
कोई पूछे मैं क्यूँ इतना ग़मगीन हूँ

मैं फलस्तीन हूँ.. मैं फलस्तीन हूँ..

आए थे एक दिन मेरे घर आये थे,
दुश्मनों को भी तनहा नज़र आये थे
ऊँट पर अपना खादिम बिठाए हुए,
मेरी इस सरज़मीं पर उमर आये थे

जिसकी परवाज़ है आसमानों तलक
ज़ख़्मी ज़ख़्मी मैं वो एक शाहीन हूँ

मैं फलस्तीन हूँ.. मैं फलस्तीन हूँ

मेरे दामन में ईमान पलता रहा
रेत पर रब का फरमान पलता रहा
मेरे बच्चे लड़े आखिरी सांस तक
और सीनों में कुरान पलता रहा
ज़र्रे ज़र्रे में अल्लाहुअकबर लिए
खुशनसीबी है मैं साहिबे दीन हूँ

मैं फलस्तीन हूँ ..मैं फलस्तीन हूँ

ना ही रोयेंगे और न ही मुस्कायेंगे
सिर्फ नग़मे शहादत के ही गायेंगे
अपना बैतुल्मुक़द्दस बचाने को तो
सारे बच्चे अबाबील बन जाएँगे

जो सितम ढा रहे अबरहा की तरह
उनकी खातिर मैं सामाने तौहीन हूँ

मैं फलस्तीन हूँ ..मैं फलस्तीन हूँ

میں فلسطین ہوں۔۔ میں فلسطین ہوں ۔۔عمران پرتاپگڈھی

میں فلسطین ہوں۔۔ میں فلسطین ہوں
یہ میری قوم کے رہنما بھی سنیں
میری اجڑی ہوئی داستاں بھی سنیں
جو مجھے ملک تک مانتے ہی نہی،
ساری دنیا کے وہ حکمراں بھی سنیں

صرف لاشیں ہی لاشیں میری گود میں،
کوئی پوچھے میں کیوں اتنا غم گین ہوں

میں فلسطین ہوں۔۔ میں فلسطین ہوں۔۔

آئے تھے ایک دن میرے گھر آئے تھے،
دشمنوں کو بھی تنہا نظر آئے تھے
اونٹ پر اپنا خادم بٹھائے ہوئے،
میری اس سرزمیں پر عمر آئے تھے

جسکی پرواز ہے آسمانوں تلک
زخمی زخمی میں وہ ایک شاہین ہوں

میں فلسطین ہوں۔۔ میں فلسطین ہوں

میرے دامن میں ایماں پلتا رہا
ریت پر رب کا فرمان پلتا رہا
میرے بچے لڑے آخری سانس تک
اور سینوں میں قرآن پلتا رہا
ذرے ذرے میں اللہ اکبر لئے
خوش نصیبی ہے میں صاحب دین ہوں

میں فلسطین ہوں رب العالمین۔۔ فلسطین ہوں

نہ ہی روئینگے اور نہ ہی مسکایینگے
صرف نغمے شہادت کے ہی گایینگے
اپنا بیت ال مقدس بچانے کو تو
سارے بچے ابابیل بن جا ئینگے

جو ستم ڈھا رہے ابرہ کی طرح
انکی خاطر میں سامان توہین ہوں

میں فلسطین ہوں۔۔ میں فلسطین ہوں

 

 

 

زمرے

