Posted by: Bagewafa | مارچ 28, 2016

یاد آتاہے مجھے میرا بیاباں یارو۔۔۔۔صالح اچھا …… याद आता है मुझे मेरा बयाबां यारो….. सालिह अच्छा


یاد آتاہے مجھے میرا بیاباں یارو۔۔۔۔صالح اچھا

آج انسان کا دشمن ہوا انساں یارو

کیوں مسلط ہواہرایک پہ شیطاں یارو

اب تو ہر صُبح ہوئی اشکِ بداماں لوگو

اب تو ہر شام ہوئی شامِ غریباں یارو

اس طرح ذہن اندھیروں کے ہوئے ہیں عادی

اب اُجالانہیں بھاتاکسی عنواں یارو

موسمِ وحشتِ دل ایسا کہاں آیاتھا

اپنے ہی ہاتھ میں ہے اپناگریباں یارو

کرگئی خوف زدہ اتنی ہوائے وحشت

اب تو یہ شہر لگے شہرِخموشاں یارو

ان اندھیروں میں ستاتاہے یہی ایک خیال

کیاکبھی ہوگی یہاں صُبحِ درخشاں یارو

جب بھی چلتی ہے گلستاں میں ہوائے دہشت

یاد آتاہے مجھے میرا بیاباں یارو

بے سبب تو نہیں صالحؔ کی المناک غزل

ایک مدت سے ہے وہ اشکِ بداماں یارو


याद आता है मुझे मेरा बयाबां यारो….. सालिह अच्छा

आज इन्सान का दुश्मन हुआ इंसां यारो

क्यों मुसल्लत हुआ हर एक पे शैताँ यारो

अब तो हर सुबह हुई इश्क़-ए-ब-दामाँ लोगो

अब तो हर शाम हुई शाम-ए-ग़रीबां यारो

इस तरह ज़हन अंधेरों के हुए हैं आदी

अब उजालानहीं भाता किसी उनवाँ यारो

मौसम-ए-वहशत-ए-दिल ऐसा कहाँ आया था

अपने ही हाथ में है अपना गरीबां यारो

कर गई ख़ौफ़-ज़दा इतनी हवा-ए-वहशत

अब तो ये शहर लगे शहर-ए-ख़मोशां यारो

इन अंधेरों में सताता है यही एक ख़्याल

क्या कभी होगी यहां सुबह-ए-दरख़शां यारो

जब भी चलती है गुलसिताँ में हवाए दहश्त

याद आता है मुझे मेरा बयाबां यारो

बेसबब तो नहीं सालह की उल-मनाक ग़ज़ल

एक मुद्दत से है वो इश्क़-ए-ब-दामाँ यारो

زمرے

