Posted by: Bagewafa | مئی 5, 2016

लाखों समुंदरों में बुझाया गया मुझे….निश्तर ख़ानक़ाही لاکھوں سمندروں میں بجھایا گیا مجھے…نشتر خانقاہی

تُلاکھوں سمندروں میں بجھایا گیا مجھے…نشتر خانقاہی

 

سو بار لوہے دلے٭ سے مٹایا گیا مجھے

میں تھا وہ حرف حق که بھلایا گیا مجھے

لکھے ہوئے کفن سے میرا تن ڈھکا گیا

بےکتبا٭ مقبروں میں دبایا گیا مجھے

محروم کرکے سانولی مٹی کے لمس سے

خوش رنگ پتھروں مے اگایا گیا مجھے

پنہاں تھی میرے جسم میں کئی سورجوں کی آنچ

لاکھوں سمندروں میں بجھایا گیا مجھے

کس کس کے گھر کا نور تھی میرے لہو کی آگ

جب بجھ گیا تو پھر سے جلایا گیا مجھے

میں بھی تو اک سوال تھا حل ڈھونڈتے میرا

یہ کیا که چٹکیوں میں اوڑایا گیا مجھے


लाखों समुंदरों में बुझाया गया मुझे….निश्तर ख़ानक़ाही

 

सौ बार लौहे-दिल* से मिटाया गया मुझे

मैं था वो हर्फ़े-हक़ कि भुलाया गया मुझे

 

लिक्खे हुए कफ़न से मेरा तन ढका गया

बे-कतबा* मक़बरों में दबाया गया मुझे

 

महरूम करके साँवली मिट्टी के लम्स से

खुश रंग पत्थरों मे उगाया गया मुझे

 

पिन्हाँ थी मेरे जिस्म में कई सूरजों की आँच

लाखों समुंदरों में बुझाया गया मुझे

 

किस-किसके घर का नूर थी मेरे लहू की आग

जब बुझ गया तो फिर से जलाया गया मुझे

 

मैं भी तो इक सवाल था हल ढूँढते मेरा

ये क्या कि चुटकियों में ऊड़ाया गया मुझे

زمرے

