Posted by: Bagewafa | مئی 29, 2016

دشت میں ظلم کی برسات کبھی تو ہوگی۔۔شکیل قادری दश्त में ज़ुल्म की बरसात कभी तो होगी.—शकील क़ादरी

دشت میں ظلم کی برسات کبھی تو ہوگی۔۔شکیل قادری

 

دو بدو اس سے ملاقات کبھی تو ہوگی۔

موت کے ساتھ میری بات کبھی تو ہوگی۔

 

حکمِ ربی سے جو روشن ہیں میری آنکھوں میں

ان چراغوں کے لئے رات کبھی تو ہوگی۔

 

میرے ہونٹوں کو خدا حسنِ سخن کر دے عطا

بزم میں بارِشہ نغمات کبھی تو ہوگی۔

 

روزو شب سر میں ہتھیلی پہ لئے پھرتا ہوں

دشت میں ظلم کی برسات کبھی تو ہوگی۔

 

باغ میں مل نہ سکے، دارو رسن پر لیکن

"آپ سے میری ملاقات کبھی تو ہوگی۔"

 

بس اسی آس میں کرتا ہوں تیرے در کا طواف

بارش لطفو عنایات کبھی تو ہوگی۔

 

ایہ خدا دے صفت شو’لا بیانی مجھ کو

تیرے لب پہ یہ مناجات کبھی تو ہوگی۔

 

مجھ کو رغبت ہے شکیل اس لئے آبو گل سے

ان میں تحلیل میری ذات کبھی تو ہوگی۔

 

दश्त में ज़ुल्म की बरसात कभी तो होगी.—शकील क़ादरी

 

दूबदू उस से मुलाक़ात कभी तो होगी.

मौत के साथ मेरी बात कभी तो होगी.

 

हुक्मे रब्बी से जो रौशन हैं मेरी आँखों में

उन चराग़ों के लिये रात कभी तो होगी.

 

मेरे होंटों को ख़ुदा हुस्ने सुख़न कर दे अता

बज़्म में बारिशे नग़मात कभी तो होगी.

 

रोज़ो-शब सर मैं हथेली पे लिये फिरता हूँ

दश्त में ज़ुल्म की बरसात कभी तो होगी.

 

बाग़ में मिल न सके, दारो रसन पर लेकिन

"आप से मेरी मुलाक़ात कभी तो होगी.”

 

बस इसी आस में करता हूँ तेरे दर का तवाफ़

बारिशे लुत्फ़ो-इनायात कभी तो होगी.

 

अय ख़ुदा दे सिफ़ते शो’ला बयानी मुझ को

तेरे लब पे ये मुनाजात कभी तो होगी.

 

मुझ को रग़्बत है शकील इस लिये आबो-गिल से

इन में तह्लील मेरी ज़ात कभी तो होगी.

 

زمرے

