Posted by: Bagewafa | فروری 21, 2017

तहलील ….. अख़्तर-उल-ईमान…….. تحلیل ۔۔۔۔۔۔۔ اختر الایمان

تحلیل ۔۔۔۔۔۔۔ اختر الایمان

میری ماں اب مٹی کے ڈھیر کے نیچے سوتی ہے

اسکے جملے، اسکی باتوں،

جب وہ زندہ تھی، کتنا برہم  کرتی تھی

میری روشن تبئی ، اسکی جہالت

ہم دونوں کے بیچ ایک دیوار تھی جیسے

‘رات کو خوشبو کا جھونکا آئے، ذکر نہ کرنا

پیروں کی سواری جاتی ہے’

‘دن میں بگولوں کی زد میں مت آنا

سائے کا اثر ہو جاتا ہے’

‘بارش پانی میں گھر سے باہر جانا تو چوکس رہنا

بجلی گر پڑتی ہے،تو پہلوٹی کا بیٹا ہے’

جب تو میرے پیٹ میں تھا، میں نے ایک سپنا دیکھا تھا

تیری عمر بڑی لمبی ہے

لوگ محبت کرکے بھی تجھ سے ڈرتے رہینگے

میری ماں اب ڈھیروں من مٹی کے نیچے سوتی ہے

سانپ سے میں بیحد خاہف ہوں

ماں کی باتوں سے گھبراکر میں نے اپنا سارا زہر اگل ڈالا ہے

لیکن جب سے سب کو معلوم ہوا ہے میرے اندر کوئی زہر نہیں ہے

اکثر لوگ مجھے احمق کہتے ہیں

तहलील ….. अख़्तर-उल-ईमान

 

मेरी माँ अब मिट्टी के ढेर के नीचे सोती है

उसके जुमले, उसकी बातों,

जब वह ज़िंदा थी, कितना बरहम (ग़ुस्सा) करती थी

मेरी रोशन तबई (उदारता), उसकी जहालत

हम दोनों के बीच एक दीवार थी जैसे

 

‘रात को ख़ुशबू का झोंका आए, जि़क्र न करना

पीरों की सवारी जाती है’

‘दिन में बगूलों की ज़द में मत आना

साये का असर हो जाता है’

‘बारिश-पानी में घर से बाहर जाना तो चौकस रहना

बिजली गिर पड़ती है- तू पहलौटी का बेटा है’

 

जब तू मेरे पेट में था, मैंने एक सपना देखा था-

तेरी उम्र बड़ी लंबी है

लोग मोहब्बत करके भी तुझसे डरते रहेंगे

 

मेरी माँ अब ढेरों मन मिट्टी के नीचे सोती है

साँप से मैं बेहद ख़ाहिफ़ हूँ

माँ की बातों से घबराकर मैंने अपना सारा ज़हर उगल डाला है

लेकिन जब से सबको मालूम हुआ है मेरे अंदर कोई ज़हर नहीं है

अक्सर लोग मुझे अहमक कहते हैं ।

زمرے

