Posted by: Bagewafa | مارچ 2, 2017

تھا کتنا دل خراش اداسی کا قہقہہ۔۔۔۔۔کفیل اعظم امروہوی था कितना दिल-ख़राश उदासी का क़हक़हा—–कफील आजम अमरोहवी

تھا کتنا دل خراش اداسی کا قہقہہ۔۔۔۔۔کفیل اعظم امروہوی

۔

تنہائی کی گلی میں ہواوٴں کا شور تھا

آنکھوں میں سو رہا تھا اندھیرا تھکا ہوا

۔

سینے میں جیسے تیر سا پیوست ہو گیا

تھا کتنا دل خراش اداسی کا قہقہہ

۔

یوں بھی ہوا که شہر کی سڑکوں پہ بار ہا

ہر شخص سے میں اپنا پتہ پوچھتا پھرا

۔

برسوں سے چل رہا ہے کوئی میرے ساتھ ساتھ

ہے کون شخص اس سے میں اک بار پوچھتا

۔

دل میں اتر کے بجھ گئی یادوں کی چاندنی

آنکھوں میں انتظار کا سورج پگھل گیا

۔

چھوڑی ہے ان کی چاہ تو اب لگ رہا ہے یوں

جیسے میں اتنے روز اندھیروں میں قید تھا

۔

میں نے ذرا سی بات کہی تھی مذاق میں

تم نے ذرا سی بات کو اتنا بڑھا لیا

۔

کمرے میں پھیلتا رہا سگریٹ کا دھواں

میں بند کھڑکیوں کی طرف دیکھتا رہا

۔

‘اعظم یہ کس کی سمت بڑھے جا رہے ہیں لوگ

اس شہر میں تو میرے سوا کوئی بھی نہ تھا

۔

था कितना दिल-ख़राश उदासी का क़हक़हा—–कफील आजम अमरोहवी

तन्हाई की गली में हवाओं का शोर था

आँखों में सो रहा था अँधेरा थका हुआ

.

सीने में जैसे तीर सा पैवस्त हो गया

था कितना दिल-ख़राश उदासी का क़हक़हा

.

यूँ भी हुआ कि शहर की सड़कों पे बार-हा

हर शख़्स से मैं अपना पता पूछता फिरा

.

बरसों से चल रहा है कोई मेरे साथ साथ

है कौन शख़्स उस से मैं इक बार पूछता

.

दिल में उतर के बुझ गई यादों की चाँदनी

आँखों में इंतिज़ार का सूरज पिघल गया

.

छोड़ी है उन की चाह तो अब लग रहा है यूँ

जैसे मैं इतने रोज़ अँधेरों में क़ैद था

.

मैं ने ज़रा सी बात कही थी मज़ाक़ में

तुम ने ज़रा सी बात को इतना बढ़ा लिया

.

कमरे में फैलता रहा सिगरेट का धुआँ

मैं बंद खिड़कियों की तरफ़ देखता रहा

.

‘आज़र’ ये किस की सम्त बढ़े जा रहे हैं लोग

इस शहर में तो मेरे सिवा कोई भी न था

زمرے

