Posted by: Bagewafa | مارچ 6, 2017

नजीब की मांकी फरियाद…….इमरान प्रतापगढी…..نجیب کی ماں کی فریاد۔۔۔۔عمران پرتاپ گھڑی

नजीब की मांकी फरियाद…….इमरान प्रतापगढी

 

 .

सुना था कि बेहद सुनहरी है दिल्ली,

समंदर सी ख़ामोश गहरी है दिल्ली

.

मगर एक मॉं की सदा सुन ना पाये,

तो लगता है गूँगी है बहरी है दिल्ली

.

वो ऑंखों में अश्कों का दरिया समेटे,

वो उम्मीद का इक नज़रिया समेटे

.

यहॉं कह रही है वहॉं कह रही है,

तडप करके ये एक मॉं कह रही है

कोई पूँछता ही नहीं हाल मेरा…..!

कोई ला के दे दे मुझे लाल मेरा

 .

उसे ले के वापस चली जाऊँगी मैं,

पलट कर कभी फिर नहीं आऊँगी मैं

.

बुढापे का मेरे सहारा वही है,

वो बिछडा तो ज़िन्दा ही मर जाऊँगी मैं

.

वो छ: दिन से है लापता ले के आये,

कोई जा के उसका पता ले के आये

 .

वही है मेरी ज़िन्दगी का कमाई,

वही तो है सदियों का आमाल मेरा

.

कोई ला के दे दे मुझे लाल मेरा!

 .

ये चैनल के एंकर कहॉं मर गये हैं,

ये गॉंधी के बंदर कहॉं मर गये हैं

.

मेरी चीख़ और मेरी फ़रियाद कहना,

ये मोदी से इक मॉं की रूदाद कहना

 .

कहीं झूठ की शख़्सियत बह ना जाये,

ये नफ़रत की दीवार छत बह ना जाये

.

है इक मॉं के अश्कों का सैलाब साहब,

कहीं आपकी सल्तनत बह ना जाये

 .

उजड सा गया है गुलिस्तॉं वतन का

नहीं तो था भारत से ख़ुशहाल मेरा

 .

कोई ला के दे दे मुझे लाल मेरा।

نجیب کی ماں کی فریاد۔۔۔۔عمران پرتاپ گھڑی

 

سنا تھا که بیحد سنہری ہے دہلی،

سمندر سی خاموش گہری ہے دہلی

 .

مگر ایک ماں کی صدا سن نہ پائے،

تو لگتا ہے گونگی ہے بحری ہے دہلی

 .

وہ آنکھوں میں اشکوں کا دریا سمیٹے،

وہ امید کا اک نظریہ سمیٹے

 .

یہاں کہہ رہی ہے وہاں کہہ رہی ہے،

تڑپ کرکے یہ ایک ماں کہہ رہی ہے

 .

کوئی پوچھتا ہی نہیں حال میرا…۔۔!

کوئی لا کے دے دے مجھے لال میرا

.

اسے لے کے واپس چلی جاؤنگی میں،

پلٹ کر کبھی پھر نہیں آؤنگی میں

 .

بڈھاپے کا میرے سہارا وہی ہے،

وہ بچھڑا تو زندہ ہی مر جاؤنگی میں

 .

وہ کئ: دن سے ہے لاپتہ لے کے آئے،

کوئی جا کے اسکا پتہ لے کے آئے

 .

وہی ہے میری زندگی کا کمائی،

وہی تو ہے صدیوں کا اعمال میرا

 .

کوئی لا کے دے دے مجھے لال میرا!

 .

یہ چینل کے اینکر کہاں مر گئے ہیں،

یہ گاندھی کے بندر کہاں مر گئے ہیں

.

میری چیخ اور میری فریاد کہنا،

یہ مودی سے اک ماں کی روداد کہنا

 .

کہیں جھوٹھ کی شخصیت بہہ نہ جائے،

یہ نفرت کی دیوار چھت بہہ نہ جائے

 .

ہے اک ماں کے اشکوں کا سیلاب صاحب،

کہیں آپکی سلطنت بہہ نہ جائے

 .

اجڑ سا گیا ہے گل ستاں وطن کا

نہیں تو تھا بھارت سے خوشحال میرا

 .

کوئی لا کے دے دے مجھے لال میرا۔

.

زمرے

