Posted by: Bagewafa | مارچ 14, 2017

मेरे हाथों में लकीरों के सिवा कुछ भी नहीं—– राजेश रेड्डी میرے ہاتھوں میں لکیروں کے سوا کچھ بھی نہیں۔۔۔۔۔۔راجیش ریڈی

میرے ہاتھوں میں لکیروں کے سوا کچھ بھی نہیں۔۔۔۔۔۔راجیش ریڈی

.

.

 

زندگی تو نے لہو لے کے دیا کچھ بھی نہیں

تیرے دامن میں میرے واسطے کیا کچھ بھی نہیں

.

میرے اِن ہاتھوں کی چاہو تو تلاشی لے لو

میرے ہاتھوں میں لکیروں کے سوا کچھ بھی نہیں

 .

یا خدا اب کے یہ کس رنگ سے آئی ہے بہار

زرد ہی زرد ہے پیڑوں پہ ، ہرا کچھ بھی نہیں

.

دل بھی اک ضد پہ اڑا ہے کسی بچے کی طرح

یا تو سب کچھ ہی اِسے چاہئے یا کچھ بھی نہیں

मेरे हाथों में लकीरों के सिवा कुछ भी नहीं—– राजेश रेड्डी

 .

.

ज़िन्दगी तूने लहू ले के दिया कुछ भी नहीं|

तेरे दामन में मेरे वास्ते क्या कुछ भी नहीं|

 .

मेरे इन हाथों की चाहो तो तलाशि ले लो,

मेरे हाथों में लकीरों के सिवा कुछ भी नहीं|

 .

या ख़ुदा अब के ये किस रंग से आई है बहार,

ज़र्द ही ज़र्द है पेड़ों पे हरा कुछ भी नहीं|

.

दिल भी इक ज़िद पे अड़ा है किसी बच्चे की तरह,

या तो सब कुछ ही इसे चाहिये या कुछ भी नहीं|

زمرے

