Posted by: Bagewafa | اپریل 19, 2017

गमे आशिकी तेरा शुक्रिया…..अर्श मलसियानीغم عاشقی تیرا شکریہ…….عرش ملسیانی

غم عاشقی تیرا شکریہ…….عرش ملسیانی

.

کبھی اس مکاں سے گزر گیا

کبھی اس مکاں سے گزر گیا

.

تیرے آستان کی تلاش میں

میں ہر آستاں سے گزر گیا

.

جسے لوگ کہتے ہیں، زندگی

وہ تو حادثوں کا ہجوم ہے

.

یہ تو کہیے میرا ہی کام تھا

کہ میں درمیاں سے گزر گیا

.

یہ تو میرا ذوق کمال ہے

مگر اس کو دیکھ میرے خدا

.

تو نے روکا مجھ کو جہاں جہاں

میں وہاں وہاں سے گزر گیا

.

کبھی تیرا در کبھی دربدر

کبھی عرش پر کبھی فرش پر

.

غم عاشقی تیرا شکریہ

میں کہاں کہاں سے گزر گیا

.

کبھی اس مکاں سے گزر گیا

کبھی اس مکاں سے گزر گیا

गमे आशिकी तेरा शुक्रिया…..अर्श मलसियानी

 .

कभी इस मकां से गुज़र गया

 कभी इस मकां से गुज़र गया

 .

 तेरे आस्तां की तलाश में

 मैं हर आस्तां से गुज़र गया

 .

 जिसे लोग कहते हैं, ज़िंदगी

 वो तो हादिसों का हुजूम है

 .

 ये तो कहीए मेरा ही काम था

 कि मैं दरमियां से गुज़र गया

 .

 ये तो मेरा ज़ौक़ कमाल है

 मगर उस को देख मेरे ख़ुदा

 तो ने रोका मुझको जहां-जहां

 मैं वहां वहां से गुज़र गया

.

 कभी तेरा दर कभी दरबदर

 कभी अर्श पर कभी फ़र्श पर

 .

 गुम-ए-आशिक़ी तेरा शुक्रिया

 मैं कहां कहां से गुज़र गया

 .

 कभी इस मकां से गुज़र गया

 कभी इस मकां से गुज़र गया

زمرے

